יום ראשון, 3 ביולי 2011

מתנות לצוות הגנים

פתאום נגמרה לה עוד שנה. נועם סיים את גן טרום טרום חובה ועלה לגן טרום חובה (או כל שני צירופים אחרים שכוללים את הביטוי חובה והם לא גן חובה P-: ). ניצן סיימה את גן החובה ועולה לכתה א'. אני כבר לא מדחיקה את זה ומתחילה לאט לעכל שהילדה שלי כבר גדולה ואוטוטו הולכת לבית הספר.

בשנה שעברה הכנתי לצוות בגן של ניצן מגנטים וסיכות. גם השנה דחיתי הכל לשבוע האחרון וגם השנה בגלל קוצר הזמן ועודף העצלות ירדתי מענין המחברות העטופות למיניהן. והלכתי על הנרתיקופסיות של ענבלית שלדעתי המאוד משוחדת יצאו מתוקות להפליא.
בגלל שעבדתי עם שעוונית, שיניתי מעט את ההדרכה כפי שתוכלו לקרוא ברשומה הבאה.
ככה נראה נרתיקופסית אחד (אחד או אחת?) כמו תמיד, לחיצה על התמונה תוביל אתכם לתמונה איכותית בהרבה.

וככה נראים עשרה (אחד השארתי לי למזכרת).

לכל רוכסן תפרתי תליון קטן של חתול.

אני לא רוצה להביך את עצמי ולספר כמה שעות לקח לי לתפור את עשרת הנרתיקים האלה. אבל כשסיימתי את התפירה השעה היתה כבר אחרי חצות הלילה. המוח שלי היה מרוקן ולא הצלחתי להתרכז ולחבר את ברכות התודה. התיישבתי ליד המחשב והתחלתי לחפש ציטוט משיר שמביע תודה ויכול להתאים. הגעתי לשירונט, הקלדתי "תודה" והתחלתי לעבור על התוצאות. עד שהגעתי ל"תודה אנשים טובים" של אריק אינשטיין. לא הכרתי את השיר אבל "החום והרגש תודה על הרוך, התמימות הפשוטה הליטוף, החיבוק, המילה הטובה על הכל בו נשמת האדם עמוסה" זה בדיוק מה שרציתי להגיד. 
את הטקסט הזה הכנסתי לwordle.net (לינק בסוף) שיחקתי קצת עד שמצאתי את הצירוף המתאים. הוספתי כמה מילים וקיבלתי כרטיס ברכה יפיפה. 

 

הכנתי 9 כרטיסים לכל הגננות וכל הגננות המחליפות וכל הסייעות וכל הסייעות המחליפות של "כל" הילדים שלי. קיפלתי את הנרתיקים, הצמדתי להם את כרטיסי הברכה וקשרתי בחוט רקמה עם כפתור. הקשירה הזאת בהחלט נתנה למתנה אופי מיוחד.



 המתנות התקבלו בשמחה ובהערכה.

עכשיו נשאר לי חוב קטן, wordle.net. כשתשקעו ותתמכרו, תבינו למה שמרתי את הלינק לסוף ולא לקחתי סיכון שתעזבו לי באמצע את הרשומה. את האתר הזה גיליתי בבלוג של ארבל. האתר מאפשר  להכניס כל טקסט שאתם רוצים ולקבל ממנו המון עיצובים מדהימים בשלל צבעים. מילה שחוזרת על עצמה מספר פעמים תהיה גדולה יותר מאחרות. ככל שיש יותר מילים יש יותר אפשרויות לעיצוב.
 
אגב, עוד לא גיליתי איך אפשר להוריד משם את התמונות. אני פשוט גוזרת אותן מהמסך בעזרת תוכנת גזירה. לכו על זה.

2 תגובות:

  1. וואו, הנרתיקופסיות האלה ממש מגניבות.. אני כל הזמן מחפשת משחקי יצירה עם הילדים - בדיוק לאחרונה מילאנו את המקרר במגנטים מעשה ידינו..

    השבמחק
  2. זה ממש מגניב
    את סופר משקיענית לא היה עולה בדעתי להביא מתנה כל כך מושקעת
    יצא נפלא!

    השבמחק

רקע לבלוג

/