יום רביעי, 3 במרץ 2010

כבר לא חד פעמי

כשתהחלתי לכתוב את הבלוג, זה היה רק בשביל להשוויץ בסינורים (אני חושבת שהגיע הזמן להחליף שם את התמונות). קראתי לו בלוג חד פעמי, ופינטזתי על דו או תלת פעמי. בנתים, בלי שארגיש, הצטברו בו כמה רשומות ויש לי עוד כמה בקנה.
מאחר והבלוג כבר לא חד פעמי, החלטתי לשנות את שמו. ובתור פולניה עם מוטציות אימצתי את שם הרשומה הקודמת "עם אוכל כן משחקים". הבאנר שהוספתי לבלוג נראה קצת חובבני, אבל זה מה שהאי קיו שלי מאפשר לי ברגע זה. איך שלא יהיה הוא נראה מעניין יותר מהאין באנר שהיה קודם.
עכשיו אני אסחוט את האי קיו שלי עד הסוף ואנסה להעלות את ההדרכות להכנת אוכל משחק.

תוספת: תודה למיסי ולעינבלית על הרעיונות לבאנר, אני עוד עובדת על זה. אם לא אסתדר אפנה אליך מיסי.
בהזדמנות שיניתי את הרקע למשהו יותר לטעמי. כשאהיה גדולה אכין רקע לבד. עכשיו יש כביסה לתלות ואחר כך תגיע ההדרכה לקרטון החלב.

2 תגובות:

  1. יש לי הצעה אחרת
    אולי תשאירי את השם בלוג חד פעמי
    כי את יוצרת מדברים שבמקור היו חד פעמי ועכשיו הם רב פעמי
    כמו הקרטוני חלב למשל......

    מאוד מוצא חן בעייני השם כמו שהוא
    בלי קונצים



    ותתחילי לתת לעצמך יותר קרדיט יש לך אחלה בלוג ואחלה רעיונות ששווה לחלוק אותם עם אחרים

    ועוד בקשה אחת קטנה תסדרי לי אופציה להיות מנויה במייל {את אמורה להוסיף מין קוביית תוכן כזאת דרך העורך} לא וצה לפספס רשומות.

    השבמחק
  2. הצלחתי לסדר אופציה של הרשמה. אמנם ראיתי כאהל בעברית, אבל מה שיצא לי זה באנגלית.

    השבמחק

רקע לבלוג

/