יום שלישי, 16 במרץ 2010

שנים סוכר בבקשה

הבטחתי, אז צריך גם לקיים. הנה הדרכה להכנת שקית סוכר למשחק ילדים, כמו זו שהכנתי לניצן.

הציוד הנדרש: שקית סוכר ריקה, חתיכת קרטון גלי, מספרים (או סכין חיתוך), סלוטייפ ודבק לנייר.

אופציה למי שרוצה שיראו גם סוכר בפנים: דבק פלסטי, חתיכת נייר לבן וכפית סוכר.


ככה זה הולך:
1). גוזרים את השקית לשנים לאורך הקיפולים ומסירים את התחתית.



2). גוזרים מהקרטון מספר מלבנים בגודל 9X4.5 ס"מ. מספר המלבנים תלוי בעובי הקרטון. מילוי הקרטון נותן לשקית את הנפח, לכן בודקים שהנייר עוטף את חבילת המלבנים בדיוק וגם מאפשר להדביק את הנייר. כורכים את המלבנים לחבילה בעזרת סלוטייפ. כמו בקרטון החלב, רעיון המילוי נלקח מכאן.



3). אם רוצים להוסיף סוכר, גוזרים חתיכת נייר שמכסה בעודף את ראש חבילת הקרטון. מניחים את הנייר על החבילה ומדגישים את קווי הקיפול של המלבן שמכסה את הקרטון. על המלבן העליון מורחים דבק.



4). מפזרים על הדבק סוכר ומניחים בצד להתייבש. אני השתמשתי בדבק פלסטי וזה לקח המון זמן עד הייבוש. אם יש לכם דבק יעיל יותר, זה עדיף.


5). אחרי שהדבק התייבש מניחים את הנייר עם הסוכר על חבילת מלבני הקרטון ומצמידים בעזרת סלוטייפ.


6). עכשיו כורכים את הנייר סביב מילוי הקרטון ומדביקים. הדופן המודפסת שהיתה צדדית בשקית המקורית הופכת להיות הדופן הקדמית. אני השתמשתי בסלוטייפ וזה היה נוח. דבק לנייר שמתייבש במהירות יכול להיות שימושי באותה מידה, ומן הסתם לא יצבור לכלוך במשך הזמן כמו שסלוטייפ צובר.


7). מקפלים את הנייר בבסיס, גוזרים נייר עודף ומדביקים.




8). מקפלים את החלק העליון שני קיפולים. אם הוספתם סוכר למעלה, פשוט משאירים את השקית פתוחה. אם אין סוכר, מדביקים את הקיפולים למעלה כמו בשקית רגילה.

E' voila, שקית הסוכר ליד אחותה הגדולה.


אם הכנתם שקית דומה, אני אשמח לשמוע ולראות אותה.


3 תגובות:

  1. Wow! You're so clever!!
    I've been trying to figure out how to make things like sugar and flour containers. Next time I do a post with readers' projects, I hope you don't mind if I highlight yours!

    השבמחק
  2. Wow, I'm flattered.
    I would be proud if you will do it.

    Batya

    השבמחק
  3. מקסים ביותר. רעיון גדול.
    ראיתי שהתחלת להתעסק בסקראפ דיגיטאלי ורציתי לשאול... מה עושים עם זה בסוף? זה נשאר במחשב וזהו? י בסופו של דבר - אם אני כ"כ משקיעה, היתי רוצה להדפיס את זה.. זה אפשרי?
    תודה :)
    ליהי

    השבמחק

רקע לבלוג

/