יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

כבר אפשר לקרוא לזה בנטו

בבית הספר של ניצן מונהג יום לימודים ארוך. 4 פעמים בשבוע היא לומדת עד רבע לשלוש. בשעה אחת וחצי בערך יש להם הפסקת לארוחת צהרים. רק שעיריית קרית ים, האחראית על הארוחות, תתחיל לספק אותן רק אחרי החגים \-: . כך יוצא שבכל יום אני צריכה לשלוח עם ניצן גם ארוחת עשר וגם ארוחת צהרים.
מתחילת השנה אני עושה מאמצים אמיתיים להיות בלעבוסטע ("בעלת בית" באידיש) ששולחת ארוחה מזינה לילדה הקטנה שלה. אבל ניצן, כמו אמא, לא ממש אכלנית גדולה.
עד אתמול, הסנדוויצ'ים חזרו הביתה שלמים כי לא היה בהם ממרח שוקולד (אסור להביא לבית ספר ממרח שוקולד). שניצל ירקות היה חריף מידי, ושניצל תירס היה קר. ארוחה בשרית שיחממו בבית הספר היא לא רוצה וכן הלאה וכן הלאה.
אבל הערב, כשהכנתי את הקופסה, הבנתי שיצא לי ממש בנטו. אני אמנם לא מתחרה עדיין באילאיל זיו, אבל מצד שני אני שולחת את הקופסה לבית הספר וזה אתגר בפני עצמו. תראו בעצמכם כמה שזה הצליח לי (לא, אני לא מנסה לזייף הצטנעות בכלל (-;  ).

כרגיל, לחיצה על התמונות תביא אתכם לתמונות גדולות ואיכותיות יותר.

קודם כל סנדוויץ' עם גבינה-שציפי-הגננת-אמרה-שהוא-בריא. הבוקר זה כבר עבד והסנדוויץ' לא חזר הביתה.


 ביצה בצורת דובי. 
מבשלים ביצה קשה, מקלפים אותה בעודה חמה ומכניסים לתבנית. סוגרים ומכניסים לכלי עם מים קרים לעשר דקות בערך. את התבניות ( יש גם אחת של ארנב) הזמנתי בקיץ מיפן דרך איביי. נועם התלהב אבל, כמו קודם, לא הסכים לאכול ביצה קשה. ניצן התלהבה, וכמו קודם, אכלה ברצון את הביצה.


  לבבות גבינה צהובה שנחתכו עם חותכן עוגיות וקושטו בעזרת קישוטי בנטו. את הקישוטים קיבלתי במתנה כשקניתי את התבניות לביצים הקשות.
(Thanks H. K.) .


 תפוח עץ קטן מחולק לשמיניות ומלפפון קטן חתוך. שניהם מקושטים בקישוטי בנטו. כל המאכלים הוכנסו לתוך מנג'טים של סיליקון שמויעדים לאפית עוגות.

 (אפיה??? MOI???).


והכל ביחד בתוך קופסה של לוק'נ'לוק (אחד פלוס אחד בהום סנטר). קופסה מעולה שמתלבשת בדיוק על המנג'טים ומחזיקה אותם במקום. עד היום היתה לי רק פשלה אחת כשהכנסתי למנג'ט קוסקוס והוא התפזר על חלק מהקופסה. כל יתר המאכלים נשארו במקומם עד היום.
לקופסה הזאת מצטרפת עוד קופסה קטנה עם גרגירי תירס משומר. אבל לא צילמתי כי היא לא כזאת יפה ומרשימה כמו היתר :-)  . נכון יצאתי אמא משקיענית?

4 תגובות:

  1. כלהכבוד!

    נעמה

    השבמחק
  2. ראשית - מה זה בנטו ??! והאם כל המנג'טים האלה חזרו הביתה?
    חוץ מזה כל הכבוד על ההשקעה, נראה בהחלט מפתה.
    chapeau

    השבמחק
  3. בנטו זאת ארוחה בקופסה, כאשר הדגש הוא על ארוחה מעוצבבת. ראי ויקיפדיה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%A0%D7%98%D7%95_%28%D7%90%D7%95%D7%9B%D7%9C%29
    המנג'טים חזרו הביתה בשלום עד היום, כולל אלה שניתנו לנועם. ת'אמת, לא ספרתי את הערימה אז אולי אחד הבכל זאת ספיק ללכת לאיבוד בנתים.

    השבמחק
  4. איזה מגניב
    הכי אהבתי את מה שקרה לביצה, למרות שאני בספק אם זה מה שישכנע אותן לאכול את כולה (הן אוהבות רק לבן).
    השקעת כראוי:)

    השבמחק

רקע לבלוג

/