יום ראשון, 11 באוקטובר 2009

סקראפ דיגיטאל

זהו, עשיתי את זה. אחרי חודשים של איסוף אובססיבי של פריביז מהרשת (יש לי כבר 30 ג'יגה). אחרי שהחלפתי מחשב. אחרי שהתחלתי לעבוד עם פוטושופ. אחרי שהתקנתי מחדש את הפיינט שופ פרו. ישבתי והכנתי דף אלבום עם סקראפ דיגיטאלי. למי שלא נמצא בעניינים, סקראפבוקינג זאת התמכרות שגוזלת מקום, זמן וכסף רב. עשיית אלבומים היא להיט בעולם כולו. קצת מושג אפשר לקבל מההסברים המאלפים של קרן (פרפרים) בבלוג שלה. מאחר ומקום מיותר אין לי בבית. כסף מיותר בטוח שאין לי אבל זמן אני תמיד מוכנה לשרוף, החלטתי ללכת על סקראפ דיגיטאלי. כמו הדבר האמיתי אבל גזור והדבק וירטואליים. לא תופס מקום על השולחן, לא משאיר שאריות ולרוב לא עולה כסף, כי הרשת מלאה עיצובים חינמיים הקרויים Digital Scrapbooking Freebis.
הבעיה היא שחיפוש ומציאת פריביז זאת התמכרות בפני עצמה. כל יום אני נכנסת ל http://digifree.blogspot.com/ וגולשת משם לעשרות בלוגים של יוצרים שמציעים פריביז. כאמור יש לי כבר 30 ג'גה של עיצובים יפיפיים, אבל עד היום לא עשיתי איתם שום דבר.
בעצם, כדי להיות הוגנת, בשבוע שעבר התחלתי דף אחד. עבדתי עם תבנית מוכנה בפוטושופ, והתוצאה לא היתה יפה במיוחד, אז גנזתי אותו והתעלמתי מקיומו. אתמול והיום כבר יצא לי משהו הרבה יותר חמוד, אם כי ברור לי שאני רק בהתחלה של ההתחלה. היה שלום זמן...

אז הנה ילד הדבש שלי מתחיל לבנות רובוט. עד היום הוא לא סיים אותו, מה שלא מפריע לו לשחק איתו.


העיצובים מתוך הקיט romanticfantasy של redju באדיבות digital-crea

רקע לבלוג

/